fredag, juni 05, 2009

Tack alla som grattat oss

Ja, tack till alla er som tagit er tiden att gratta oss till vårat lilla mirakel. Det var väldigt roligt att komma hem och läsa era kommentarer :)

Tack också till Faster Mallan som har hållit er uppdaterade på våra vägnar samt hennes stöd i allt runt omkring, körande på en knappt trött nybliven pappa te.x

Hur som, kort då... Vi är alla hemma nu, mamma, bebis och jag mår bra... men trötta. Och det är ju inte så konstigt. Det finns en massa massa underbara bilder som vi kommer att välja bland och visa er lite av det vi gjort... men det blir inte idag, vi behöver landa lite här hemma först, njuta av det som finns och bara vara - vi.

Men vi mår som sagt jätte bra och våran vistelse har varit fantastisk, tro inget annat :)

Uppdatering med bilder mer om vad som hänt kommer vid ett senare tillfälle.

Ps. För er som skriker efter ett namn på flickan så finns det numera ett starkt namn som vi håller på att känner efter med, det känns bra men vi vill även hemma, i vårat hem, i vårat tempo verkligen känna efter hur det klingar och om det verkligen är en - sådan Ds.

Tack alla än en gång från hela familjen

4 kommentarer:

Farmor sa...

Tack för att jag fick hämta hem er!
Naturligtvis passade jag på att pussa och lukta på den lilla varelsen.
Oj, vad man glömmer fort hur små dom verkligen är.
Den här lilla var såååå liten och näpen att jag knappt finner ord.
Imorgon återkommer jag med farfar och gammelmormor och gammelmorfar, ser fram emot detta
Massor av bebiskramar

Anna Söderberg sa...

Ja men vad kul att höra att allt har gått bra och att ni mår bra allihopa!
Såklart ska ni känna er för om bebban ska heta si eller så innan ni berättar. det kan ju ta ett tag innan man bestämmer sig.
Må så gott och var rädda om varandra!

Kram

Ps, är lite sur för att jag inte vann gissningstävlingen om när er POJKbebis skulle komma, hihi ;)

Anna sa...

Vad skont att ni nu ar hemma och mar bra! Jag vantar nagon vecka innan jag ringer sa ni hinner komma in i allting! Nu maste jag ut och se om jag kan hitta nagra sota bebis saker :o)
Den lilla kommer bli sa bortskamd sa bortskamd :o)

Vi hores snart, men till dess skot om er!
Kram kram

Sue sa...

Vad skönt att komma hem va!?
Du måste berätta allt hur förlossningen var sen Bettan!!!!! Jag är så nyfiken!

Många kramar till lilla familjen!

Puss