tisdag, juni 16, 2009

Framsteg

Nu kan Claras mamma le så det rycker till lite på vänstersidan av munnen, det har inte gått tidigare så det går framåt! :) Elisabeth är duktig på att träna och försöker göra "övningar" så ofta som möjligt och det verkar ju göra susen. Finns fler än Elisabeth själv som saknar ett fullbrett leende... ingen nämnd :)

Clara växer som hon ska (Till och med mer än vad Barnmoskor och läkare från BVC trott med tanke på vad hennes mamma gått/går igenom +antibiotika) och väger idag runt 3400g, sicken bjässe va? Rätt häftigt ändå, hon är två veckor imorgon och hon likt sin mor, har redan mig lindad runt sitt finger, självalt av mig får jag tillägga.

Träden då...? 5 nere, One to go... Detta har varit med krävande än vi först trott. Och ni ser ju hur kul lutningen är på det sista... här är dock en action bild mitt i fällande stund, han vinshade trädet i den riktningen som var lämpligast, imponerande träffsäkerhet. Men det är klart, har man en föredetta fallskärmsjägare, med doktorand i Apple/Mac och med ett skånskt självförtroende som "andra man" så kan det ju bara gå bra - eller hur? Min pappa kan han :)

5 kommentarer:

Malena sa...

Heja Bettan! Heja Bettan! Heja Bettan!
Jag hoppas och tror och önskar att det snart är borta!

Och lilla Clara :-) fasters lilla goding växer och lindar far sin om lillfingret. Jag är inte förvånad med tanke på hur lindad jag känner mig :-) Liten present från Claras faddrar ska snart överlämnas...

KRAAAAAAAAAAAAM!

Sue sa...

Skönt att det går framåt med Bettan!!!!
Så kul att lilla snäckan ökar som hon ska....alltid lika kul att gissa hur mycket som hänt!

Många kramar till Er!

Puss

Carin sa...

härligt att ni mår bra!!

Anna sa...

Tack for pratstunden igar aven om den var kort. Men snart ses vi jue!!!!!!!
Skot om varandra!
Kram kram

Anna Söderberg sa...

Vad kul att du gör framsteg mamman!! Heja dig!!
Och lillan hon växer som hon ska. Perfekt!
För att inte tala om pappan som leker trädfällare av högre rang, jo jag tackar ja, vilken superfamilj ni är :))
hihi, kramkram