tisdag, december 16, 2008

Satt och skulle leka lite med bloggen

Och installera någon rolig "widget" som det så fint heter men, äh. Det blir för mycket. Satt och tittade på en "Vem-besöker-dig?" karta som uppdateras i real tid, dvs skulle Anna i Australien ha uppe våran blogg och jag är inne samtidigt så skulle jag se dels en stjärna i Sverige (Där värnamo ligger då *doh*) och en där anna befinner sig. Men jag menar, det är typ bara Anna som är utomlands så SÅ roligt blir det ju inte kanske, sen betvivlar jag att det är SÅ mycket trafik på våran blogg. Men men.

Annars då? Ja, det rullar väll på antar jag, B mår bättre men har tyvärr blivit sjukskriven på 50% året ut pga foglossningarna men det är ju viktigt att lyssna på vad doktorn säger så, inget att göra något åt. Snön har försvunnit så det lär ju inte bli någon vit jul heller, men man kan ju alltid hoppas ändå eller hur? Det VAR ju så fint här i några dagar i alla fall, våran julbelysning kom till sin rätta. Imorgon är planen är köpa en gran, blir en kungsgran som vanligt - bilder lär komma när den är klädd och klar. Nu till helgen ska vi till B´s bror i Halmstad på det tradtionsenliga julbordet. Alltid lika trevligt! Sen efter det ska jag lyckas köpa något till min bättre hälft... och det är ju så enkelt! ... inte :) Men men, jag har några ideér i alla fall.

Tills dess

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en vit jul!!!

Anonym sa...

Vit Jul...absolut!

Men framför allt en Jul med många skratt och glädje!

Anonym sa...

jag o sonny e ju utomlands också!