onsdag, december 17, 2008

Donat lite...

... eller ganska mycket faktiskt, som synes :)

Vi tyckte det blev kanon snyggt men med det sagt är det inte säkert att vi inte fixar och donar lite mer framöver. Jag har redan en plan för vad jag vill göra nämligen.

Nytt tema, två nya länkar Sussie på mitt jobb och Bettans gamla barndomsvän Jenny som idag designar 50-tals kläder. (Suzanita och Trouble Mackenzie)
Alla grejer eller "widgets" som det så fint heter i blogvärlden om nu någon skulle vilja fixa med sin och behövde ett google ord är som synes flyttat till höger istället.
En karta är inlagd för att i realtid visa var folk som är inne på sidan sitter med sina datorer, får se hur bra den funkar.

Idag köpte vi julgran som skall kläs under morgondagen, Blev givetvis en Kungsgran (Bilder kommer)

På återseende!

Ps. Jag känner tomten! Ds

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad snugg bloggen blev! Skitsnygg!
Kul att ni länkat mig oxå!

p.s jag känner oxå tomten... ;-))

Kramiz till er båda!

Anonym sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Tjusigt det bidde här!! Släng på lite kulor på granen nu så ska vi elda skräp ikväll.. Eller ja, iaf göra oss av med det!! Puss