tisdag, november 20, 2012

HEJ...

Har ni glömt mig? Det är ju skamligt att jag inte uppdaterat på över en vecka skäms på mig. Om det finns nån som fortfarande följer den här bloggen så lovar jag att bättra mig. Vad har hänt sen sist då??? Det är tyvärr inte mycket det, barnen varvar varandra med förkylningar och febertoppar. Just nu är det stackars Charlies tur, feber och förkylning, inget roligt alls. Han är som ett plåster på sin mamma så idag har det mest blivit att sitta med en gosse i knäet. Får hoppas att den här "sjuka" hösten snart är över.
En liten bild på oss idag, inte så svårt att se vem som är sjuklingen va?
Om ni undrar var vi gör om dagarna ... så matar vi hästen Lukas med pannkakor. Vad hittar ni på om dagarna ?

2 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Bra jobb ni har , hästar behöver matas med pannkakor :)
Krya på dig Charlie , vovvarna väntar på dig !

Lizette sa...

Men lilla gubben, tog det så hårt på dig att busa så mycket i helgen, kram kram till dig Charlie.
Har skickat över lite bilder till dig bettan ;)