måndag, november 09, 2009

Helgen....

Denna helgen har varit lugn. Babysim i vanlig ordning på Lördagen, Clara testade på att dyka och det gick galant. Lite läskigt är det när hon ska ner under vattnet, men hon simmar på som bara den under vattnet med. Hon är allt ett litet vattendjur.
Söndag var det ju farsdag, med andra ord Peters första farsdag. Jag tror nog allt att han är lite mallig nu när han kan firas också.
Det var lite om vår helg, som sagt en lugn helg men ändå trevlig och jag och Clara har inte bara tagit en fem minutare på soffan utan flera. Gissa om det är mysigt.

5 kommentarer:

mormor Annika sa...

Så gossigt det ser ut !

Anna sa...

mystjejer!

Lizette sa...

vilka små gottebrudar där ligger ;) Bettan..har du någon mailadress?

Sue sa...

De där 5 minutarna är bäst!!!!! Ta vara på dem mens du kan! Snart är de över hihihi!

Klart att maken är stolt far! Jag kan se honom framför mig!!!!!!!

Puss på er och ha en underbar kväll i lilla familjen!

therese sa...

ja vänta bara till mosters simhall öppnar. då kommer jag ha en liten clara där hela tiden. eller vad tror ni?