onsdag, november 04, 2009

Bästa barnvakten

Idag har jag varit barnvakt åt vår goa Moa. Detta är ingen avancerad sak vill jag säga, snarare så att jag får avlastning med Clara. Clara är stört förtjust i Moa, knappt att hon släpper henne med blicken. Detta blir dock ett litet problem när tröttheten faller på. Clara har kommit in i fasen, jag får inte missa nått.

Moa hjälper till med precis allt, hon hämtar nappen, hon matar, hon underhåller både mig och Clara, hon hjälper till att byta blöjor. Det är helt klart den bästa hjälpredan. Mysigt har vi haft det och inne höll vi oss i det otroligt hemska vädret, snacka om att det är filt och film väder nu. Här följer lite bilder från vår dag.




5 kommentarer:

Lizette sa...

vilka härliga tjejer =)

Malena sa...

Vilken tjejmysdag!

farmor och farfar sa...

Åhhh vilka mysiga bilder, vilka goa flickor!!
Man ser hur mysigt dom har....
Kram till er

therese sa...

söta tjejerna!

Anna sa...

Vilka goe ongar!!!!!