torsdag, januari 29, 2009

Vecka 22

Finns inte så mycket att säga, berättade ju allt om mig och magen igår. Men här kommer bilder för denna veckan. Idag har vi varit och beställt tapeter till fondväggen i sovrummet, hoppas att dom hinner komma imorgon så att svärfar kan sätta upp dem på lördag. Det blev en silvrig tapet som ni får se vid senare tillfälle.


Peters rader:
Ja, för vi är ju faktiskt två stycken i det här. Det är ju en gigantisk omställning för mig med men jag tycker bara det blir häftigare och häftigare för varje dag som går. Sa förövrigt till lillen/lillan i morse att lägga av med natt-sparkandet så att mamman får sova. Sa till på skarpen gjorde jag och vi får se om det blir lugnare inatt.
Fick hjälp av bror idag att bära in pall med pellets, det tackar jag för. Imorgon blir det klippning/ansning av ena häcken som blivit lite för vildvuxen.

Inga kommentarer: