måndag, januari 12, 2009

Allmänt fixande

Vi ska ha min pappas 60års kalas hos oss på Sminkörvägen av rent praktiska skäl så vi håller på och fixar så smått med det som ska fixas med, lite städ här, lite stök där osv. Elisabeth håller på att polera silvret... oj... där har ni en rad som jag aldrig trodde att jag skulle skriva :)

Hur som helst, resultat. (Att det är lite ur-fokus är mitt fel... men jag säger ändå skit kamera.)


Vi var på Häradsö hos familjen Helgesson en sväng igår, där finns det just nu en kull med 4st Cocker-spaniel valpar och 2st Pekingese småttingar... knappt söta... alls... :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvliga varelser de där 4-benta!
Hoppas att ni haft en bra jul- och nyårshelg! Magen växer kan jag nu konstatera.

Herregud, är det 10-år sen vi firade Johnny i den där lokalen mitt i viadukten? När ni hade gjort ett bildspel eller vad man ska kalla det. Är det kanske inte bara Johnny som börjar bli gammal :-)

Må väl och sköt om er, hundarna och magen...

-kram Carin-

Anonym sa...

Jag vill ha en av de där lurviga sakerna! Guuud så söta! Får nog prata lite med min sambo.. :) Putsa på nu, PETER! :P Puss på er!

Anonym sa...

Gulligt att ni fixar och trixar för pappsen!
Min kära mor fyllde nyss 60, så då var det full balluns! Skojsigt ni kommer att få!

Kramet