fredag, januari 23, 2009

Vecka 21

Det är inte så täta uppdateringar just nu, jag vet inte vad jag ska skylla på. Har förvisso haft foglossningar igen så jag har faktiskt undvikit att gå upp för trappen ända tills jag ska gå och lägga mig, och då har jag ju varit för trött för att blogga. Jag har jobbat sent nästan hela veckan. Jag har inte haft så mycket att blogga om, ja skälen är många men kanske inte så bra.
Magen växer och den lilla/lille krabaten är en riktig buse. Jag är fortfarande vaken nästan varje natt mellan 04.00 och 06.00, måttligt roande när man ska kliva upp 06.30 och hinner somna om i en halvtimme, gissa om man är trött när man vaknar andra gången.
Sparkas gör det också. Peter har lyckats känna en spark vid ett tillfälle. Det är riktigt mysigt. Dagens kort är inte alla roliga, en mycket trött fotograf och en ännu tröttare blivande mamma. Riktiga katastrof bilder, men men.



Idag har vi varit i Jönköping på shoppingresa. Tanken var att vi skulle åka upp för att hämta vin glas på duka och att vi skulle fönster shoppa lite. Men så blev inte fallet. Vi lyckades få med oss en barnvagn hem. Vi skulle ju bara kolla, men det blev lite mer än så :)
Jag uppdaterar med bilder imorgon är alldeles dör trött nu så God natt på er och sov så gott - det ska jag göra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Barnvagn blev det ju ialla fall! Skoj skoj! KOmmer ihåg vad kul det var att leta barnvagn.

Du ser jätte fin ut tycker jag!

Många kramar till Er!

Anonym sa...

Glöm inte de svarta lakanen... :-)

KRAM!