fredag, november 28, 2008

Jag skulle skämta till det lite...

... Satt och funderade på diverse kryptiska inlägg eller bilder att slänga upp på bloggen för att så att säga "suga på karamellen" lite längre, men.

...


..


.


Vi ska bli fem i våran Familj. Jag, Bettan, Ester, Chelsea + ... En till, En människovalp som Baghera skulle sagt :) Vi är med barn!

Nu i morse var vi och fick se bebisen för första gången och jag har ju inte riktigt varit gravid än, om man nu kan säga så. Bettan har alla känslorna och så och jag har varit lite utanför, överdrivet men ni förstår ju vad jag menar. Men idag då, när Barnmorskan trollade fram Han/henne på typ, 1 sekund så tog det inte lång tid innan mina ögon var fyllda av tårar. Utan tvekan, det coolaste jag sett, NÅGONSIN.

Summa summarom, VI SKA FÅ TILLÖKNING!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ju vetat ett tag men ett GRATTIS är ändå på sin plats!!! GRATTIS kära lillebror och svägerska!

(och ett grattis till mig och jocke som ska få bli faddrar till den lill*)

Anonym sa...

nej men ååå grattis till er båda från mej o sonny!

Anonym sa...

GRATTIS!! vilken rolig nyhet! Många kramar till er båda // Emina & Kiddo

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!

Så skojsigt för ER!
Det bästa jag gjort i hela mitt liv.

Nu kan ni äntligen fylla det fina huset ni köpt!

Många många grattis kramar från mig!

Anonym sa...

GRATTIS till Er!!!

Från alla oss i Skultorp!!!

Anonym sa...

UPPDATERA PLEASE!!!!!!!

Kramet