fredag, november 14, 2008

Barn passning

Idag har jag och Moa haft en härlig dag. Jag hämtade henne på förskolan lite efter klockan 2. Där efter åkte vi hem till min mamma för att titta på valparna, gissa om flickebarnet smälte när hon fick sitta och gosa med gobitarna.



Jag passade ju givetvis på att gosa lite jag med.



Det var ju inte bara dom små valparna som var roliga utan också Humlan och Isa, som är riktigt busiga och gillar att gosa.



Efter detta åkte vi hem till mig, där Peter, Ester, Chelsea och Jacob väntade. Väl hemma bakade vi choklad bollar. Tror nog att de flesta Moa rullade hamnade direkt i magen, men roligt det hade vi.





Under tiden vi väntade på att Moas mamma skulle komma fick Peter en lektion i hur man spelar nintendo "spel".



Nu har det goa lilla barnet åkt hem och jag tror att hon kommer sova som en liten gris ikväll, det har ju varit en händelse rik dag.

Inga kommentarer: