måndag, november 06, 2006

Kära Tomten

Kära tomten

Hej tomten i norr, Peter här, länge sen nu. Hur är läget? har det börjat bli körigt för dig än? Förstårligt. Lider med dig faktiskt. Hur som, här kommer min önskelista som vanligt.

I valfri ordning

1. Ett hus. Ett FINT hus.

2. Ett matta som torkar av hundtassar från allt vatten, snö och smuts så att det inte kommer in. Det ska vara delux modellen som gör det på 2 sekunder. Skicka gärna en sån till Lilla Kolmården också. Hälsa från mig.

3. Ljus, jag vill ha tillbaka ljuset så min förvandling till mullvad upphör.

4. Fred på jorden (Ja, men JAG menar det till skillnad från alla modeller)

5. Att alla ska må bra. Alla utom AIK. (fast det har dom nog fixat själva)

6. Lxyresa till Bora Bora

7. 90% av Bill Gates årslön. (Inte Steve Jobbs, han tjänar inte lika mycket för hans datorer är knasiga)

8. "The hundhår suckmaster 2000". Den som tar bort ALLT hundhår ljudlöst och dygnet runt, samt inte syns.

Så snälla tomten, fixa detta.

Vi har ju sett att tomten skriver här ibland. Kanske funkar.

Inga kommentarer: