lördag, november 04, 2006

Avdelning: Va?

I våran gästbok har Carin från Bästkusten skrivit:

"Jag bryr mig Peter. Kungen av svensk fotboll är tillbaka!!! =) Hoppas bara nu Lagerbäck kickas....;) Man får INTE behandla kungen så. Sen tar de bort Allbäck också och sätter in Rosenberg, 2 skåningar på topp, det du!!"

På mitt citat angående Zlatan.

Jaja, nu blir jag ju bara tvungen att förklara för alla dessa okunniga (Läs Carin med flera) hobby fotbollsälskare.

Zlatan, mannen som rakar benen och tycker att alla bollar ska komma på hans fot utan att han för dens skull ska behöva flytta sig 2 meter förbi sin försvarare har inget i vårat landslag att göra. Individed är aldrig större än gruppen. När han är BRA, så ska han spela men ärligt, när var han bra i ett landslags sammanhang senast? 2004? 2005 kanske?

Allbäck, kung Allbäck som är "gammal" men som ändå springer som en galning, jobbar i 90 minuter och som, till och med avgör mot självaste Man UTD... När han spelar i FCK! =) ska tilläggas att han håller i EM som kommer. Efter det ska han precis som Larsson, pensioneras.

Nänänänänänänänännääääää, Bara för att han (som rakar bena) spelar någorlunda i Inter nu så innebär INTE det att han ska få en plats direkt bara för det. han har betydligt mer att bevisa innan jag kan förlåta honom för sina Diva fasoner samt alla dessa matcher som han har underminerat vårat spel bara för att han "inte är sugen".

Klagomål läggs i lådan till vänster.





Oj så skönt det känns nu :) Tillbaka till städningen.

Inga kommentarer: