måndag, april 10, 2006

Jag har skrivit ett arbete om schizofreni en gång...

mmm, Jag ser likheter med symptomen hos en människa med vårat väder...

Hur som helst. Här hankar vi fram, min duktiga sambo traskar till jobbet innan solen gått upp och jag är bara så stolt över henne när gör detta helt utan klagomål. Sen att man får komma hem till en ack så söt och sussande törnrosa i soffan är juh inte heller fel. Satt på jobbet idag och surfade på min brors med frus hemsida. Denna Gustav kan man bara inte låta bli att små skratta för sig själv åt. Han är bara så söt!



För familjen Helgesson (Utom Kjell då) är detta Lill Gurra, Eller Gusav Nyberg. Och min store, hårige, halvt "Killen-som-biter-av-kedjor-i-bond-filmerna-look-alike:a" (Jaws)... smått gorilla liknande bror. Patrik. Säg hej patrik. (Nej, du kan inte säga hej där du sitter nu för det kommer inte höras hur mycket du nu än försöker - Så slår säkert Belinda till dig för förarjelse väckande beteende också ... Med allt rätt.

Hur som, Dagens bästa:

Mitt yrväder till sambos minspel och "språk" när jag kom hem och väckte henne. Hon är bara för söt. (Nej, detta räknas inte till nedan nämnda "Elisabeth kan inte vara dagens bästa" diskussion - För detta handlade bara om hennes beteende.

Håll nu tummarna för vår och sommar. Det gör vi.

Inga kommentarer: