lördag, april 08, 2006

Får la försöka dra igång bloggandet på riktigt nu

Ja, man behöver juh inte alltid skriva en halvnovell säger dom. Så, Ja, idag ska Elisabeth på Tjejkalas och Peter ska leka med sin goda vän Kiddo. Städat har vi gjort också, till och med hunnit med en klippning på mig. Ja, klippning och klippning - Definitions fråga kanske. Grannbloggen hos mina föräldrar pratade om gott väder idag. Vardå om jag vår fråga? ;)

Dagens bästa (som jag ska försöka ha med i varje blogg från och med nu) är:

Van Morrison - I´ll Be Your Lover Too (Denna låten har slagit ner som en bomb här hemma. Den är bara så fruktansvärt bra... )

Ps. Ja, Elisabeth kunde man ha skrivit men det blir lite tjatigt om jag ska skriva det varje gång eller? För hon ÄR dagens bästa alla dagar. ds.

Inga kommentarer: