onsdag, mars 01, 2006

Ta hand om er tänder...

Det har inte jag gjort tydligen. När jag var hos tandläkaren nu för bara ett par dagar sen så fick jag toppbetyg - Inga hål. Dock lite tandsten men det brukar jag ha. Jag har dock en visdomstand i höger nere käke som bråkar. TRODDE JAG! Det visar sig vara en infektion som har fått gro lite väl länge. Idag, eller ja, från i förrgår kan man säga så har jag AP-ont!. Värken sprider sig över hela högersidan så jag får en migrän light så att säga. Mycket mys... INTE. Kan knappt prata när det är som värst, kan knappt äta - Inte ens pussa min älskling!. Det är jobbigt ska ni veta. Men idag bestämde min sambo att jag inte fick ha ont mer och tvingade mig att ringa och rådfråga (Har varit pillertrillare i två dagar nu och det har ej fungerat, inte ens för att underlätta att somna). Har nu fått en rolig penecelin kur i 10 dagar. (I vilken gång i ordning är detta då?)

Jaja... Ta hand om er och glöm inte era tänder heller - Dom kan vara riktigt onda.

Inga kommentarer: