söndag, november 04, 2012

Utveckling

Att våra barn utvecklas fort jag tror inga föräldrar har missat det. Idag fick vi följa med på en av Claras utvecklings resor. Hon bara älskar att pyssla, rita, måla pärla ja allt sånt där små pill :) Större delen av dagen har gått åt till att rita "gubbar" Vårt första  familjeporträtt är ritat och partiska som vi är, är det såklart det finaste porträtt vi sett. Under dagen har "gubbarna" ändrats från vanliga huvudfotingar till att få rundare ögon, kropp, navel och ögonfransar.  Självklart delar jag med mig av Claras små alster, för den här mamman är riktigt stolt :)
Vår familj (igår var Chelsea vår hund "människa" när hon ritade, idag har hon ändrat till att hon har fyra ben.
Ett litet troll 
Jag och Clara, visst är vi fina  

2 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Bästa foton jag sett på er :)))

Farmor Ewa sa...

Jättefina "familjepoträtt"
Hon är ju jätteduktig,
Ha en bra böran på veckan
Krama lilla konstnärinnan