torsdag, november 29, 2012

Julklappsshopping

Då var det helg för en annan nu då ;) Så skönt gissa om jag ska njuta. Imorgon ska jag och barnen ha en lugn förmiddag gärna med sovmorgon ... man kan ju alltid hoppas i alla fall. Eftermiddagen kommer jag, syster med sällskap tillbringa i Ullared, en och annan julklapp ska inhandlas. Leksaker är ju skrämmande billigt där. Och vi har ju rätt många barn vi köper julklappar till så det känns som ett måste nästan. Förra fredagen var det också julklappsshopping, då på lager 157. Jag, barnen och syster åkte, helt säkra på att där skulle vara hur mycket folk som helst. Till vår stora förvåning var det typ bara vi. Det blev en trevlig och lugn shopping dag. Det var så längesen jag var där och jag hade kunnat shoppat hur mycket som helst. Det blev en del julklappar och till mig själv blev det också en julklapp okej då kanske inte bara en ;) Men bland alla mina egna klappar var det en jacka som jag är riktigt nöjd med.

2 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Fin jacka , nu fryser du nog inte i vinter :)

Anonym sa...

Japp, den är rejält snygg den där jackan!

Ha en skön helg... utan fika *blääää*

Kram från Mallan