lördag, mars 14, 2009

Lördag

Dagen började med en härlig frukost i lugn och ro, alltid lika skönt att kunna ta tid på sig på morgonen. Mina vardags mornar brukar inte vara direkt lugna. Efter frukost åkte jag och min syster ner på stan, skulle fixa lite inför kvällens kalas. Vi ska nämligen till bror och svägerska på 30 och 33 års fest. Så stort grattis till dem båda.
Vi var också en sväng på erikshjälpen, det är ju nämligen så att jag och Peter ska ju gifta oss till hösten, så jag är på jakt efter vita tallrikar med guldkant. Hittills har vi 15st så det fattas ju bara typ 20-25 till. Tur att jag har god tid på mig. Hittade tre stycken 5 kr styck perfekt. Så skulle ni stöta på nått i den här stilen när ni är ute på loppisar så tänk på oss.
Ha nu en skön fortsatt Lördag, det ska vi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhhh så underbart att ni ska gifta ER!!!!!

Det absolut roligaste jag gjort...

Ni såg bilderna från vårt va?

http://suzanita.blogg.se/2008/september/8-ar-sen.html

Pusset!

Anonym sa...

Gifta Er!!!?????