tisdag, juli 14, 2009

Promenad

Idag har vi inte gjort så mycket alls, Clara har haft lite ont i magen så det har varit lite gnälligt här idag. Men det gör inte nått när man har väldens sötaste dotter. Som tur är så är hon nöjd när hon får ligga i vagnen och det rör på sig. Det blev med andra ord en riktig lång promenad idag på en och en halv timme så vi få se om jag kan röra mig imorgon ;)
Packet har det kommit både igår och idag på posten, ett från familjen i skövde och ett ända från australien. Dessa tackar Clara för väldigt mycket.

Jag gillar bloggar med bilder och försöker därför ha med minst en bild i varje blogg, nu förtiden är dessa mestadels på Clara. Kanske inte är så konstigt. Det är ju min goa gumma.

6 kommentarer:

Lizette sa...

Förstår att det är goa gumman i familjen , hon är så söt. Verkligen så man blir lite sugen på en liten ;) Får allt ta tag i det, hehe....
Kramar
Ps:Grattis Peter till förlängningen på jobbet, kul.

Patrik sa...

Hon är sååååå söt den där tösen...

Anonym sa...

jag längtar tills ni kommer...

Anna sa...

Vad glad att hon gillade paketet :o)
Jag valde en storre storlek for att hon skulle kunna vaxa in i den.... Forhoppningsvis passar den perfekt nar jag kommer hem :o)

Kram kram kram

Malena sa...

Men så söt hon är! Och vad hon ändrar sig... Det går fort! Har ni planerat för skolstarten än???

Kram!

Marlene sa...

Jätte söt! :)
Ha en underbar onsdag!
Kram