måndag, juli 27, 2009

Längesedan

Ja, nu var det alldeles för länge sen sist. Denna månaden är det skamligt få bloggar från min sida. Troligen blir det inte bättre nästa månad heller. Här har vi fullt upp med planeringen av vårt bröllop som infaller den 5:e september. Det tar rätt mycket tid :) och det är väldigt roligt att fixa och dona inför.
Förövrigt rullar allt på som det, Clara växer så det bara knakar, det händer saker var enda dag. Helt otroligt hur fort det går. Ska försöka lägga in nån ny bild på henne i veckan så att ni får se vad hon växer.

På återseende

5 kommentarer:

Anna sa...

Ja ni maste forsoka halla oss langt borta uppdaterade sa man vet hur ni har det... Visst visst ar kanske inte det basta exemplaret sjalv ;o)

Skot om er sa ses vi snart!! 26 dagar kvar!!!

puss och kram

mormor Annika sa...

Tack för idag Clara med mamma !

Lizette sa...

Ja jag kan tänka mig att den ena avlöser det andra, men roliga saker att se fram emot även denna gång =) Hoppas att allt är bra med er...Kramar

Lizette sa...

Ja jag kan tänka mig att den ena avlöser det andra, men roliga saker att se fram emot även denna gång =) Hoppas att allt är bra med er...Kramar

Patrik sa...

Lgg ni er tid på Clara och stundande bröllop. Det låter klokt. Vi andra...vi klarar oss, även om det alltid är trevligt att läsa om er och se bilder...