fredag, mars 14, 2008

V.11

Måndag är alltid måndag, ångest för att helgen har gått för fort. Vi gjorde inte så mycket alls,jag liksom många andra har drabbats av trötthet utan dess like. Så jag sov några timmar på eftermiddagen, och hade inga problem att sova på kvällen. Helt otroligt.

Tisdag åkte jag till Jönköping med mamma för att inhandla lite födelsedags presenter till födelsedagsbarnen i Hertered. Övriga inköp var inte så stora, en potatisskalare och ett microlock. WOW vilken stor shoppare jag är. (Men min sambo applåderar mina framsteg att inte ´krossa budgeten´ säger han och ler)

Onsdag, längtar hela dagen på att klockan ska bli 20:00 så att jag kan titta på "Men in trees". En fantastisk serie som inte går att missa.

Torsdag underbar sovmorgon. Grattis till katta på födelsedagen.

Fredag, jobbar extra och får äran att gå på en fantastisk föreställning med barnen. "Anki och Pytte med jönköpings synfonia",och anki är ju helt klart världens sötaste anka. Mycket mycket trevligt både för stora och små. Nu till kvällen blir det lets dance. Heja Tina heja heja!



Lördag: Dit har vi inte kommit än men vi ska på kalas i Hertered

Söndag: VILODAG

Inga kommentarer: