torsdag, juli 05, 2007

Mini semester

Ja det har jag varit på, medans Peter har varit hemma och jobbat.
Jag har varit i Halmstad med Elena och Moa i deras husvagna, jag kanske inte direkt är någon husvagnsmänniska men några nätter har det i alla fall gått bra.



Vi kanske inte hade världens bästa väder men vi har hunit med en del ändå.
Vi har busat en massor:


Vi har varit på
Bus fabriken .Helt otroligt roligt, rekomenderas värkligen om man har vägarna förbi. Man betalar 98:- för barn i tre timmar, vuxna går in gratis.



Vi har varit hos min bror Totte och Katta. Där tittade vi på djuren och det var verkligen uppskattat av Moa.





Efter några dagar åkte jag åter igen till min bror för att hjälpa till lite på gården. Men där stannade jag bara en natt, sen hade jag alldeles för stor Peter abstinens.

Inga kommentarer: