söndag, juli 01, 2007

Hundutställning i Borås

Tanken var att jag och Chelsea skulle åka på denna utställning, men så blev inte fallet i och med hennes lilla besök på sjukhuset. Så mamma bad mig att visa Chelseas syster Gunnel och det är klart att jag ville.



Hon fick första pris i kvallite och matte Annika (mamma) blev så nöjd och glad.



Kritiken lyder av domare John Thirlwell:

Pretty head, nice eye. A little narrow in front. Ok neck and shoulder. Feet a little big. Nice hind angual. Moved OK.



Förövrigt så har jag semester nu, det känns helt underbart. Imorgon åker jag till Halmstad med mig goda vän Elena och lilla Moa. Senare i veckan ska jag hälsa på Totte och Katta och där efter kommer jag hem till vmo för att fortsätta semestra med värdens bästa pojkvän Peter.

Inga kommentarer: