söndag, oktober 15, 2006

Jag ljög...

Jag sa att "när kameran kommer så kommer det bli fler uppdateringar" jojo... facit säger annat va? Hur som, nu är jag här igen.

Vad har hänt då? Jo, jobben (Jag och Bettan) går på som vanligt men vi känner oss utmattade (därav det lilla bloggandet), men om man ser sig om på andras bloggar så är det lite lugnare än vanligt på de flesta så...

I fredags var vi hos mina föräldrar och spelade spel och åt gott. Mycket trevligt.
Lite bilder.











Igår gick vi genom stan heeeeela vägen bort till mac och johanna. Det var jobbigt, inte minst för min fot. Ska till sjukan imorgon och kolla upp den. Återkommer med info. Kinamat efter det och en lugn kväll. Idag, söndag... Vi har inte gjort direkt något. Lika slöa och trötta båda två. Men en blogg det blev det.

Dagens bästa: Elisabeth lagar mat nu, kött och potatis, klassiker, och ALLTID lika gott. :)

Inga kommentarer: