lördag, januari 14, 2006

Jag ska bli forskare...

... för jag har numera löst den eviga frågan "Vad är lycka?" - Lätt, Lycka är att varje dag få dela upplevelser med Miss Universum, Fröken Allt, Hennes majestät skönhet. Föräldrar Skönhet måste vara riktigt nöjda för att ni fick en sådan pärla. Jag vet att jag är det för att jag träffat henne och att allt bara har blivit bättre sen dess. :)

Har badat Ester idag för första gången, vi hade så mysigt men jag tror att Ester tycke det var allra roligast att skaka av sig allt vatten/schampo för jämnan så husse fick se väldigt rolig ut, men men, vad gör man inte? Ska iväg och träffa Odjurets Syster med pojkvän och Odjurets föräldrar om en liten stund. Ska bli trevligt (saknar skövde dock)

Ha det så bra nu alla tills det skrivs nästa gång /Peter

Inga kommentarer: