lördag, oktober 08, 2011

Då var det lördag igen

Helgblomster från trädgården och murgröna från fin Malin
(Bild1 Ikeavas med vipphortensia och murgröna. Bild2 Mateus ostronskål med kärleksört. Dukar från LOBdesign)

Ibland känns det som att veckorna går alldeles för fort, knappt man förstår att vi redan är en vecka in i oktober. Jag har just nu en riktig bloggsvacka, har inget direkt att blogga om. Dagarna rullar på i vanlig ordning. Charlie har börjat små krångla lite nu igen på nätterna, tycker dock att jag kan skymta en tand som är på väg igenom på överkäken. Kanske kan va den som spökar. Kanske är bristen av sömn som gör att bloggen ligger lite still nu. Men jag måste verkligen ge er alla värdens största kram som ändå kommer in här och kommenterar. Det glädjer mig verkligen att ni fortfarande kommer in och lämnar era avtryck. Skäms nämligen lite över hur dålig jag har varit senaste tiden på att kommentera inne hos er andra. Så största KRAMEN och största TACKET finaste läsarna.

3 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Jättefina blomsterarrangemang !!!

Anonym sa...

Jätte fina! Höstmys!
Kram Jonna

Elena sa...

Fint du har gjort<3