tisdag, juni 07, 2011

Tiden räcker inte till

Är nog inte bara jag som känner så, eller?
Jag har varit väldigt dålig på att kommentera hos er andra bloggare, Men jag vill att ni ska veta att jag tittar in hos er nästan varje kväll från iphonen. Jag har lite att stå i här nu. Det har varit kalas och på Lördag ska vi ha barndop. Tvåbarnsmamman hinner inte med allt och det gör inte heller tvåbarnspappan. Här fixas i trädgården och idag på denna svala dag har jag gjort en massa ärenden och bakat två sorters kakor. Barnen har varit väldigt lugna under tiden och det kanske har med värmen att göra. Charlie är väldigt duktig på att ligga på golvet och sysselsätta sig, för ett tag sen var han inte det, saker och ting ändrar sig. Idag har han visat upp att han mycket medvetet kan vända sig från rygg till mage. Det är bara en jobbig arm som ska flytta på sig också, men det har han nog snart koll på.
Hoppas nu att ni alla har det bra och att ni förstår att tiden inte alltid räcker till. Kram!

6 kommentarer:

farmor sa...

Dessa underbara barn!
Ta det lugnt lilla mamman, det brukar alltid ordna sig.
Säg till så kommer vi.....
Kram

Emma sa...

Heej Söt!

Duktiga lilla killen där! : - )

Tiden springer iväg & ja jag känner desamma. O bloggis kanske inte är prio ett nu men jag ska försöka att hinna med de då jag tycker de är så roligt! O jag förstår dig mycket väl om du inte hinner kommentera! : - )

Ni ser ut att må väl hela familjen & det gör mig glad!

Massor med Kramar till er

Anonym sa...

Hej!
Oj vad duktig han är Charlie och framför allt tidig va? Med att vända sig alltså!
Hoppas Clara njöt av kalasen och fick massa fina presenter! Lycka till med dopet!
Det blir inte lika mycket tid vid datan när vädret är som nu. Tycker du är väldigt duktig på att uppdatera och alltid så fina bilder!!!!
Kram Jonna

Mormor Annika sa...

Ser gott ut det där hon har runt munnen ...och det ser gott ut det där som ligger på filten o kravlar också :)

Anonym sa...

Saknar dina kommentarer men jag förstår dig fullt. Har inte heller haft varken tid eller ork att blogga.

Lycka till med barndopet till helgen.

Vi hörs!
Kram
Anna o Wille

Elena sa...

Du är duktig du!!!! Baka å ta hand om två barn:) Men vi kvinnor KAN!!;) Puss