lördag, januari 29, 2011

♥ 1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Japp då kör vi igång, ni kan väl säga till om ni tycker att det här med 30 dagar är tråkigt givetvis får ni också säga om ni tycker att det är en kul grej.
Jag väljer en bild med två personer på, det är väl ändå så att de man lever med är de man umgås mest med således blir det en bild på make och dotter. Bilden är från när vi i onsdags var och firade min mormor, Peter har precis kommit från jobbet och ser något trött ut, Clara är nog mest lycklig över att hon fått äta grädde och dricka mer mitt i veckan :)

5 kommentarer:

Lizette sa...

nej absolut inte, kul när det är lite "annorlunda" saker och samtidigt få ta del av eran familj och vänner...
Kramar

mormor Annika sa...

Så rosig om kinderna hon är ! och Peter ser ut att vara i drömmarnas land :)

Farmor sa...

Dom där två är helt klart två av mina absoluta favoriter!!
Inte så svårt att förstå,eller hur??
Kram alla godingar

Li sa...

Vilken fin bild =O)
rolig utmaning, själv är jag dock väldigt dålig på bilder i min blogg så jag tror inte jag nappar på denna =O(

Elena sa...

Pluttisarna...:)