onsdag, mars 03, 2010

Otur del 3

Ja, att alla goda ting är tre det har jag hört men otur kommer det också som tre? Igår när vi stängde av tv och suround systemet var allt som vanlig. Idag på morgonen var suroundet dött, helt dött. Ytterligare en elektronisk pryl som pajar, ja ska man skratta eller gråta när man läser på kvittot med ett år garanti och datumet för köp var 090123? Inte nog med det så har jag och Clara varit på veterinär huset med Ester, hon hade hög feber och var riktigt hängig. Prover har tagits och nu är det bara att vänta och se hur det kommer gå. Tog febern på henne för en stund sen och den hade gått ner.
Vi har ju inte bara haft det tråkigt idag, vi har haft besök av Elena på förmiddagen och gott fika hade hon med sig. Jag och Clara har lekt en lång stund på hennes rum. Vi skulle ha gått ut en sväng i det fina vädret men som sagt det kom lite emellan, får ta det imorgon det ska ju vara fint då med.
Vi också tacka för all omtanke och alla fina kommentarer angående gårdagen. Jag blir så otroligt glad när ni kommenterar, det gör verkligen min dag :)
Kram på er från oss!

7 kommentarer:

mormor Annika sa...

Alldeles va lika ni är på bilden ni två !
Stackars Ester , hon får ju inte bli sjuk nu , när hon aldrig varit det i sitt 10-årig liv .
Nu får ni väl nöja er med det vanliga tv-ljudet , det har vi och det går alldeles utmärkt :)

Lizette sa...

haha, gud var härlig bild på dig o clara, hur go som helst =)
Men nu får ni sluta, hur ska detta sluta tro.
Men lilla ester, inte ska hon vara sjuk, är nog bara lite förkylning, clara som smittat?
KRAMAR

MissyElliot sa...

Usch, sådant är ju så retligt. Varför kan aldrig saker paja INOM garantitiden?

Vilken härlig bild på dig och söthönan...
;-)

Anna sa...

Vilken jattefin bild pa dom sotaste tjejerna!!! Och snygga glasogon har du skaffat dig kan jag nog allt se... Du har sakert haft dom ett tag men inte visat pa bild...

Skot om er och jag hoppas att Ester haller sig frisk (haller tummarna)
Puss

Anonym sa...

Usch stackars Ester, hoppas hon blir pigg fort! Vad ni är fina på bilden=) Ja vi ses gärna. Nästa vecka har vi knappt nått inbokat. Ska vi ses då? När kan du/ni?? Kram /Emelie & Stina

Sue sa...

Ååååå vad surt det är när sådana saker pajar! De är ju såååååå billiga att köpa.....NOT! Peter måste vara själaglad!

Hoppas att lille vovven inte har något allvarligt.....

Så söta ni är ....mor och dotter!

Puss

Anonym sa...

Nej nu tycker jag att det får räcka med otur för Er del...!! Hoppas verkligen Ester blir pigg snart igen. Hon har ju många härliga år kvar ju...:) En så länge har jag en hyffsat feberfri liten pojk här hemma. Hoppas verkligen det är över för den här gången nu. Vi vill också träffa Er snart. Kram Anna & Wille