torsdag, september 14, 2006

jag har blivit farbror för andra ggn!

Lite sent kanske men det har varit mycket. jojo! Skövde ligger minsan i (www.belpa.nu) nått annat kan man inte säga. En Elsa Nyberg har kommit till världen.


Så läskig så att det förslår va?


Storebror Gurra som minsan ska ta hand om Elsa sen när hon ska börja träffa pojkar. Någonstans runt 2057 eller så. Det bestämmer JAG.

Annars då? joho, tackar som frågar. Jag blev upprings idag, och ERBJUDEN arbete. Den som säger "äh, du kan ju inte tro att jobben ringer dig!" har fel. Detta är andra ggn det händer nu, att någon ringer till mig menar jag :)

Så från och med Måndag ska jag bli en stöttepelare åt en skoltrött kille i femman terminen ut. Ska bli jätte intressant och med all säkerhet, också givande på många plan.

På återseende.

Inga kommentarer: