tisdag, december 22, 2009

2 dagar kvar

Höll på att glömma dagens blogg. Idag har jag varit på julgransjakt igen, och äntligen ha min snälla far hittat en till oss. Så imorgon kommer den hem till oss, ville inte att pappa slulle ge sig ut i det snöoväder som kommit till oss. Men imorgon kommer den och då ska den pyntas :) Eller kanske man ska göra som min pappa informerade mig om idag. När han var liten fick man inte ta in granen förens julaftonsmorgon, men det är väll så att folk är allt för stressade på julafton där av gör man det tidigare. När tar du in din gran?

9 kommentarer:

Sue sa...

Heeeeeeej sötungen!!!!! Vilken liten solstråle!!!!

Imorgon ska granen kläs, men den har stått inne i 2 dagar för att "hänga" till sig som man säger!

Längtar såååå till imorgon!

Puss

Anna sa...

Vilken underbar bild!!!!

Jag har ingen gran :o(
Och jag jobbar ju imorgon :o(

Ska forsoka ringa pa morgonen och onskar er God Jul!

Kram kram

Malena sa...

Vilken goding, känner minsann mössan och typen bild :-)

Tack för fotot, det pryder kylskåpet nu och syns så väl!!!

Kram och God Jul!

Lizette sa...

Ja nu går dagarna fort, förnuftigt utav dig att ringa din far att inte åka ner med granen i vädret vi hade igår =( Men det var mysigt..Det var ju några som gav sig ut i det, hihi...Goer lilla stumpan är...

Maria sa...

God jul på er. Så roligt att se bilder på eran lilla goding. Vi firar oxå första julen med en våran lilla tjej..så rackans mysigt.

Tina sa...

God jul på er !!! Var rädda om er!

Kram kram kram!

Carin sa...

God Jul på Er!!
Hoppas ni får en härlig jul med nära och kära!!

kram från Carin och Henke

Malena sa...

God fortsättning!

Kram från Johanssons

Anna Söderberg sa...

Hihi lilla söta Clara i pulkan!!
Vi tog in granen några dagar innan julafton i år. Annars har vi tagit in den kvällen innan och klätt den då.
Hoppas ni haft det bra i jul!!

Stor kram