torsdag, augusti 28, 2008

Jag fyller år idag...

... inte för att någon hade missat det dock :) Massa gb-inlägg och en hel drös med sms. Jag uppskattar det - tack. Känns dock ingen direkt skillnad utan snarare skönt att bli äldre.

Dåliga på att uppdatera? Mjaaa.... jo. Jag vet. B håller igång bäst det går men det är inte lätt. Jag saknar helt inspiration och har svårt att skriva ner allmänna saker, om än att jag gör det nu. Just ja, jag fick ett grattis ända från "Down under" i form av min nya vän Paul, som jag aldrig har träffat men han bor ihop med Anna (Vars länk ni finner till vänster) och håller koll på henne så vi vet att hon mår bra, det tycker vi är bra :)

I did not expect a "gratz" from you, but i apriciate it never the less. Me and B will have to come up a plan to come visit you guys after we´re done all that is on the making *cough* :)

Tack alla!

Inga kommentarer: