söndag, februari 24, 2008

Singing Bee - Vem har sett detta spektakel?

Mmm, Söndagarna har på sista tiden varit slöa, och inte så värst mycket het tv finns det heller. Så jag har försökt förmå mig själv att titta på detta program, utan att gå därifrån. (Det pågår just nu så gissa hur det går för mig)

Hur som, konceptet i sig är väll helt ok, även om jag har otroliga problem med "skämmas"-tv. DÄREMOT, och herregud vilket DÄREMOT det är! Dessa dansare!!
Kan någon person med en IQ över 30 förklara för mig vad dom gör i detta program? För det är verkligen inte ens lite bra, ungefär samma nivå som på ett uppträde från fyra stycken 7 åringar. Men då är det gulligt, här är det bara pinsamt. Jag har försökt att komma in på youtube för att ge er ett "smakprov" men det funkar inte här så, ett tips, Söndagar, klockan 20:00, håll er borta från 3:an.

Detta måste vara det första inlägget jag gjort som är både elakt och seriöst va? :)
Hur som helst, ny vecka, morgon-skift. Upp vid 05:00. Jippie!

Inga kommentarer: