torsdag, juni 28, 2007

Fortfarande ingen vovve

Nä jag har väntat hela dagen på att veterinären ska ringa och säga, kom och hämta henne hon är pigg som en lärka. Istället blev det ett samtal där jag fick reda på att hon mår bättre men inte helt hundra. Hon är fortfarande lös (i magen då givetvis) och dom vill ha kvar henne för att ge henne medecin som "stoppar" det lite och mer dropp. Proverna visade att hon hade lite vita blodkroppar (tror jag) villket visar att hon har någon form av infektion, mer än så fick jag inte till svar. Det sista hon säger är att jag har en väldigt social hund... som längtar hem. Då brast det för mig, få höra att min lilla plutta längtar hem var riktigt jobbigt. Men återigen får man tänka på att hon är där hon ska vara och att hon förhoppningsvis snart är hemma.

Inga kommentarer: