söndag, maj 06, 2007

Vi har ju inte gjort någon blogg om bröllopet ...

Alltså, min systers bröllop. Jag och Elisabeth var ju papparazis åt makarna Johansson. Bettan med våran kamera, tog runt 150 kort, och jag likaså med makarnas kamera. Nu då, är det ju så att jag har Photoshop som ett hobby projekt och när man fått lite bilder av Johanssons att göra i svartvitt så har det kommit lite fler ideér på hur man kan göra för ett sätta en "WoW" känsla på korten. En bild som jag blev nöjd med är denna.


(klicka för större format)

Testade hela "lite färg i ett svartvitt kort" grejen. Och det gick ju bra, tycker vi.
Så, GRATTIS från oss och tack igen för att vi fick vara med och dela dagen med er!

Ja just det, våran lilla kallender flicka har ju fått vara med igen :) två ggr detta året nu.

1 kommentar:

Christina Wendén sa...

Tänk vad världen är liten... Min barndomsgranne Elisabeth, tillsammans med brodern till min gymnasiekompis Malena, som hittade mina bloggar via vår gemensamma kompis Maggan... osv.

Och så har jag också en hund som heter Esther!

Ha det gott!
/Christina