måndag, januari 01, 2007

Underbara Nyårsafton!

Vilken toppen dag det blev för oss. Party hos Familia dé Diddy (Nederby). Jag, Bettan, Elena, Patrik, Malin, Susanne och Barnen Moa och Julia. 3 rätters middags som den som min sambo visade i bloggen nedan. Ska väll tillägga att JAG kanske inte var mycket mer än ett komiskt inslag i köket med dvs jaganade av barnen.

Bettan med Malin under tiden köket.


Malin och Elena med barnen.


Jag med Barnen. Jag agerade klätter träd och jägare en del av kvällen.


Jag och Patrik diskuterar lösningar för Tv-Ut. Lägg märke till tvn som JAG anser att vi ska ha, och till er som tycker att det är en fräck sak med korten ovanför kan jag ge tips på det genom Patrik och hur han har löst det.


Efter en U N D E R B A R dag/kväll så han vi in till stan för 12 slaget och Värnamos lite lätt absurda nyårs smällar. Det överdriver nästan kan man tycka, men vackert det är det. Fina är ju att man kan stå var som helst och ändå få första parkett.



Vi missade ju både att göra en årskrönika som Belpa.nu och en "årets:" som Bredablick. Känns inte rätt att göra en försenad version. men vi ska göra det tills nästa nyårsblogg :)

Ha det så bra mina vänner.

Inga kommentarer: