onsdag, augusti 02, 2006

Våran balkong tar form...

Elisabeth och jag har börjat göra våran balkong till en slags fristad. Ja, eller Elisabeth är väll chefen och jag är mest den beundrande åskådaren. Men fint det blir det hur som helst. Senaste inköpet som Elisabeth har gjort är kryddor, alltid lika trevligt.

Kryddlandet med: Oregano, Basilika och vitlöksgräs ( som man förövrigt ska slippa andedräktsproblemen efteråt )


Vitlöksblomma.


Allt annat är bara bra här hemma, Chelsea är mer och mer liggist för varje dag som går, Ester är bara mer och mer söt för varje dag som går, Elisabeth blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går (givetvis) och jag, ja, jag blir kanske lite klokare för varje dag jag med.

19:e Augusti... It´s on... (Gokart)

Dagens bästa: Frukost med Kaffe serverat när man vaknade från sin sovmorgon...

Inga kommentarer: