onsdag, juni 07, 2006

Jag är ynklig!

Guess who´s writing this time? Ja, det är "el ynkligos" (Ska uttalas på spanska joHnny)
Jag gick hem från jobbet idag, jag spydde. Och spytt igen sen jag kom hem. Elisabeth tror att det är stress-relaterat och jag kan väll tro något liknande. Har iof feber med men det är nog samma. Provet idag gick inte alls bra. Har förberett mig på fel saker. Så kan det gå, skam den som ger sig.

Datorn kommit än? Nej, i slutet på denna månaden kanske. Och ja, hade jag nu beställt ett äpple så hade jag kanske haft en fin bordslampa. Men min maskin som jag väntar på rent prestanda mässigt, för att använda mina elevers uttryck "äga" äpplet.

Kanske blir fler bloggar, har ju fått låna laptopen av snälla Anna för att jag ska fylla den med dvs godis (Inget olagligt nej, utan godis, håller i skrivande stund på att trycka in hallon-båtar i cd-slotten.) ett tag till. Vem vet, kanske till det att min maskin kommer? Only the great man upstairs knows - "Trätoffel-kvinnan" hemma hos Nybergs alltså, få fråga henne nästa gång vi är på besök.

En ganska konstig blogg idag men ändå, en blogg.

Dagens bästa: Sambon kommer hem ca 50 minuter före det sagda. Sådana överaskningar gillar jag.

Inga kommentarer: